I review technology from the inside.
I have the sudden urge to adopt a turtle https://twitter.com/JugglinJosh/status/1175423539924496384
 
Lemme know when it comes in transparent.
Would be a real shame if my Trending Android video got ahead of @MKBHD's Trending iPhone video... on iPhone day.
 
Pssst @YouTube you can make this happen 😅
17 on trending!! --> https://youtu.be/tZBk_Hb-X0w
the sound when @ZacksJerryRig gets the sand in the hinge made me soil myself https://twitter.com/verge/status/1175085129896775683
Is the Galaxy Fold STILL weak?! - https://youtu.be/tZBk_Hb-X0w
Yall might want to unfold your laptop, or fold up a pillow under your head. Maybe get your fingers unfolded so you can click 'Play'... cuz its time to fold the Galaxy Fold - New video in 15 minutes!
iPhone 11 wide angle 📷 is perfect for getting all your friends in the shot
 
lol I actually didn’t print those out they were for an Austin video that I stole 😂
Amazon just ordered 100,000 electric delivery vans, and pledges to be carbon neutral by 2040. Awesome work @jeffBezos https://twitter.com/amazonnews/status/1174719352911695872
RT @samsheffer: patiently waiting for @ZacksJerryRig's iPhone 11 Pro durability test and tear-down videos like
Samsung makes a Motorized flippy camera? We should see how durable it is: https://youtu.be/LnGvoGQYqfE
New video in 15 minutes!!
Sometimes the best way to deal with donald starting WW3 is with a song. Nice work boys. https://twitter.com/aannjjiill/status/1173558423180308480
RT @Jon4Lakers: As people get ready for their new phones this year I'd like to remind everyone of a quote from @ZacksJerryRig "Glass is gla…
Its been awhile since weve made a clear phone... Wanna see what the K20 Pro looks like naked? https://youtu.be/Sd6KpX5MRtI
New video in 15 minutes!!
Saudi Arabia oil supply was attacked. There is reason to believe that we know the culprit, are locked and loaded depending on verification, but are waiting to hear from the Kingdom as to who they believe was the cause of this attack, and under what terms we would proceed!
Brett Kavanaugh should start suing people for libel, or the Justice Department should come to his rescue. The lies being told about him are unbelievable. False Accusations without recrimination. When does it stop? They are trying to influence his opinions. Can’t let that happen!
 
He won't. For the same reason you wont. To win libel, you have to prove the things people are saying are untrue. And neither of you can do that.
@SecAzar on President @realDonaldTrump's e-cigarette announcement:
Any good phones come out recently that I should take a look at? (iPhones will get their turn of course.)
I made my wedding ring out of a titanim wheelchair and some gold: https://youtu.be/bpne-RZDOqQ
New video in 15 minutes! Its a special one.
What colour should I get?
 
Make it clear. Obviously.
The Trump Administration has achieved more in the first 2 1/2 years of its existence than perhaps any administration in the history of our Country. We get ZERO media credit for what we have done, and are doing, but the people know, and that’s all that is important!
 
I like that every time you make this claim, you add the word 'perhaps'. So it stays in the opinion relm instead of the fact relm. Smart.
YouTube 2010: Nah 2011: Nah 2012: Nah 2013: Nope 2014: Naw 2015: Hell naw 2016: Nah 2017: Nope 2018: Nah 2019: Hey I HIGHLY recommend you watch this video
 
Glad your patience is finally paying off!
The Redmi K20 Pro might be the best 'value' smartphone on the market... but is it durable? Lets find out: https://youtu.be/ufW1Ogsq83o
New video in 15 minutes!!
Guess whos finally on Twitter: https://twitter.com/cambrykay/status/1168981252101279750
Best. Day. Ever. https://twitter.com/whatsinside/status/1167943416509911040
The new @YouTube studio beta appears to have been designed by someone who's never used YouTube before.
 
Been using it for almost a year now. It’s missing some huge features but also includes some really helpful ones¯\_(ツ)_/¯
 
I feel like it takes so many more clicks to add cards, end screens, and closed captions. Stuff I do on every video.
Just hit the inbox. It’s official. iPhones coming September 10th. 👀 New iPhone colors confirmed?
 
I need to make sure Tim has my email. I'm sure my invite just keeps getting sent to the wrong address.
Worlds First Folding Phone Teardown! How does a folding phone fold!?: https://youtu.be/2Bku8pe83vQ
Wanna see the inside of a folding phone? or have we already forgotten it existed? New video in 15 minutes!
Wow! Yet another big storm heading to Puerto Rico. Will it ever end? Congress approved 92 Billion Dollars for Puerto Rico last year, an all time record of its kind for “anywhere.”
 
No, it won't. Hurricanes will always pose a risk to public safety in the USA. That's why our government must prepare, inform & protect Americans in the path of storms: http://hurricanes.gov You're misleading on Puerto Rico: https://www.factcheck.org/2019/04/trump-misleads-on-aid-to-puerto-rico/ $41B allocated, $11B+ spent.
 
Dang. Its almost like the climate is.... changing....
There are more wireless chargers inside the Note 10+ than you think: https://youtu.be/-f7B9fBJJug
Wanna see inside the Galaxy Note 10? New video in 15 minutes!
For my folks using a version of the Galaxy S9 or earlier, do you have access to the Instagram mode in your camera app?
 
I have the s8+ but i don't see any Instagram modes in the camera app.
Best. Wedding. Present. Ever!! https://twitter.com/whatsinside/status/1165614009405640704
The zapping electric fly swatter is one of the greatest inventions of all time.
RT @whatsinside: "Apple makes the jokes, I just read the spec sheet" - 😂@ZacksJerryRig https://youtu.be/HF8jNIO-h9M
Galaxy Note 10+ Durability Test!: https://youtu.be/HF8jNIO-h9M
YouTube is quick today. Going live in 5 minutes!
Hey guys, take note: New video in about an hour. Noted?
Price increase for Tesla FSD postponed until version 10 with smart summon is in wide release, which is about 4 to 8 weeks away, depending on how early access goes
 
The inconsistency with what Tesla says and does with reguards to pricing (and the referal program) is starting to get old. "The boy who cried wolf." Just follow through so we can believe you the first time.
Agreed. 100% https://twitter.com/BryceJurgy/status/1163642501829464071
If President Xi would meet directly and personally with the protesters, there would be a happy and enlightened ending to the Hong Kong problem. I have no doubt! https://twitter.com/realdonaldtrump/status/1161774305895694336
 
Says the guy who never sits down for an interview from anyone but Fox.
 
 
 
 
 
© 2009 creamsocial